Під час проведення Місячника планом роботи були передбачені теми, що висвітлюють основні правила поведінки: у побуті, при експлуатації побутових електроприладів, під час збирання грибів та лікарських рослин, при виникненні пожежі в квартирі, під час грози, сильного вітру, шквалів, землетрусі, при виявленні розливу ртуті, при користуванні предметами побутової хімії та піротехнічними засобами, при виявленні маловідомих предметів.
Сьогодні проблема безпеки розглядається, як базисна потреба людини. Тому на батьків та школу покладається відповідальність за цілеспрямоване формування у дітей ціннісного ставлення до власного здоров’я, адекватних реакцій на різноманітні чинники ризику для життя.
Отож перед колективом нашої школи були поставлені такі завдання:
- підвищення ефективності навчально-виховної роботи з дітьми з питань особистої безпеки та захисту життя;
- поглиблення теоретичних знань та закріплення практичних навичок щодо формування в учнів ціннісного ставлення до власного здоров’я і життя;
- пропагування здорового способу життя серед батьків та їх дітей;
- інтегрування родинного і суспільного виховання з проблеми безпеки життєдіяльності дитини.
Всі учні початкових класів знають номер телефонів пожежної частини (101), міліції (102), швидкої допомоги (103), вміють користуватися ними у випадку необхідності. Свої дії діти закріплюють в дидактичних іграх та сюжетно-рольових іграх, всі ситуації супроводжуються розповіддю, показом, демонстрацією та поясненням вчителів про небезпеку. Педагоги піклуються про те, щоб перед учнями розкрився зміст дії, її ціль та засоби рішення, і по можливості пропонувати дітям самостійно шукати рішення поставлених завдань. Вчителі дуже ефективно попрацювали над тим, щоб діти засвоїли правила, чого не слід робити:
- при відсутності дорослих вмикати побутові електропр
...
Читати далі »